Mogu li izmijeniti ili otkazati narudžbu nakon kupnje?
Narudžbu je moguće otkazati nakon kupnje, javite nam se putem e-maila ili telefona na zido.marko@gmail.com ili +385953696442
Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
Svaka narudžba posjeduje svoj tracking broj koji vam je poslan nakon što ste kupili nož, pomoću kojeg na službenoj stranici kurirske službe
možete pratiti svoj paket.
Koje načine plaćanja prihvaćate?
Prihvaćamo transakcijaska plaćanja i plaćanje PayPal-om.
Mogu li platiti pouzećem?
Moguće je plaćanje pouzećem.
Mogu li plaćati na rate?
Nije moguće plaćati na rate.
Koliko traje dostava?
Unutar RH između 3-5 radnih dana. Unutar EU, 5-10 radnih dana. Ostatak svijeta 1-2 tjedna.
Dostavljate li međunarodno?
Dostavljamo, no vaša odgovornost je provjeriti uvjete sa carinom ukoliko postoji opasnost od naplaćivanja iste.
Kako mogu vratiti proizvod?
Kontaktirajte nas putem e-maila ili telefona, nakon dogovora pošaljite paket na adresu: Josipa Jurja Strossmayera 120, 31000 Osijek, Hrvatska.
Koliko traje proces povrata novca?
Proces povrata novca bit će izvršen nakon detaljne inspekcije noža koja se odvija nekoliko sati od primitka pošiljke . Nakon što utvrdimo da nož nije korišten ili oštećen,
novac vam odmah uplaćujemo na račun.
Što ako dobijem oštećen ili pogrešan proizvod?
Javite nam se putem e-maila ili telefona da utvrdimo pogrešku i započnemo proces povrata.
Koje su garancije na proizvode?
Naša ForeverSharp garancija uključuje oštrenje, čišćenje i podešavanje dokle god smo živi.